צימר, צימר בצפון, צימר בגליל, צימר יוקרתי, צימר זוגי

סוד הצימר הנעלם - צימר מפואר באמירים נוף גלילי עוצר נשימה לפרטים נוספים צרו קשר - איילת וירון עומר :: 04-6990335,  050-6315743

צימר
צימר ג'קוזי
צימר עץ
אמירים צימר
צימר
צימר זוגי

הסבר הגעה

ממרכז הארץ מומלץ לנסוע בכביש החוף, כביש מס' 2 (אם אין פקקים) . יוצאים במחלף זיכרון- יעקב לכביש מס' 70. נוסעים עד צומת יגור ושם פונים ימינה (עדיין כביש מס' 70).הפניה הבאה היא בצומת סומך ימינה ומייד שמאלה נוסעים עד צומת אחיהוד.

בצומת אחיהוד פונים ימינה לכביש מס' 85. בדרך חולפים לצד כרמיאל (בשלב זה, כ-20 דקות לפני ההגעה, נשמח אם תתקשרו כדי שנגיע לקבלכם ולמסור מפתח). נוסעים ישר עד צומת חנניה (נקראת גם צומת שבע). בצומת חנניה פונים ברמזור שמאלה לכביש מס' 866 נוסעים כ-5 ק"מ, עוברים את אמירי- הגליל ופונים ימינה למושב אמירים.

אם ברצונכם לבחור במסלול דרך כביש 6 (חוצה ישראל):
נוסעים צפונה ויוצאים במחלף עירון ופונים לכיוון עפולה דרך ואדי ערה. נוסעים לכיוון צפון בכביש 65, עוברים את כביש הסרגל, חולפים על פני עפולה (כביש עוקף), חוצים את צומת גולני וכעבור כ- 45 ק"מ מגיעים לצומת קדרים, (בשלב זה, כ-20 דקות לפני ההגעה, נשמח אם תתקשרו כדי שנגיע לקבלכם ולמסור מפתח) בצומת קדרים פונים ברמזור שמאלה לכביש 85. נוסעים לכיוון דרום-מערב על כביש 85 לכיוון כרמיאל וכעבור כ- 7.5 ק"מ בצומת חנניה (המרומזר) פונים ימינה לכביש מס' 866 לכיוון צפת, נוסעים כ-5 ק"מ, עוברים את אמירי- הגליל ופונים ימינה למושב אמירים

באמירים נוסעים כל הזמן ישר, הדרך מפותלת. אנחנו נמצאים ליד מצפה מנחם (זה גם שם הרחוב)ניתן לנסוע לפי השילוט למסעדת דליה, אנחנו 3 בתים אחרי המסעדה מצד ימין.
כשתגיעו, תיראו בית לבן וכביש סלול, היורד מטה.... לכיוון פינת הקסם שלנו
"סוד הצימר הנעלם".
אם עברתם אנדרטת מטוס, פספסתם אותנו- אנחנו הבית לפני.

צור קשר מפת הגעה גלריית תמונות עמוד הבית

סוד הצימר הנעלםצימר מפואר באמירים, אל מול נוף גלילי עוצר נשימה,במדרון נחבא, במושב אמירים, משקיפה אל הכינרת סוויטת עץ מפוארת בצימר ג'קוזי זוגי, מסך LCD, מערכת מיזוג אוויר ועוד...

צימר באמירים | אמירים צימרים | צימר זוגי בצפון | צימר בצפון | צימרים בגליל | צימר גליל | צימר צפון | צימר רומנטי | צימר עם ג'קוזי | צימר יוקרתי | צימר עץ | צימרים רומנטיים | צימרים לזוגות | צימרים   מפוארים | צימרים יוקרתיים בצפון | צימר זוגי | צימרים זוגיים | צימר בגלי העליון | צימרים בגליל העליון | צימר לזוג | צימר | צימרים  | אטרקציות | קיאקים | יום כיף